پاسخ کوین لورون به سوالات بدنسازان

پاسخ کوین لورون به سوالات بدنسازان


پاسخ کوین لورون به سوالات بدنسازان:

کوین مارک لورون متولد جولای ۱۹۶۴ در رم ایتالیا می باشد. پدر و مادر کوین در جوانی به دلیل سرطان از دنیا رفتند. او علاقه زیادی به موسیقی دارد و پس از دوران حرفه ای در ورزش نیز به موسیقی برگشته است.

او بدنسازی را در جوانی با تاثیر از پسر عموی خود آغاز کرد. سال ۱۹۹۱ آغاز دوران حرفه ای کوین بود.

خیلی ها از او به عنوان بهترین سرشانه تاریخ یاد می کنند. به اعتقاد خیلی از افراد با وجود حریفان سختی مثل رونی کلمن، جی کاتلر و .. نتوانست به جایگاه واقعی خود دست یابد.

پاسخ کوین لورون به سوالات بدنسازان
پاسخ کوین لورون به سوالات بدنسازان

قهرمانی در آرنولد کلاسیک و نایب قهرمانی در مستر المپیا بهترین عناوین این اسطوره خوش چهره بدنسازی بوده است.

پس از چندین نایب قهرمانی در زمان اوج دوریان یتس، کوین در سال ۲۰۰۳ از مسابقات حرفه ای کنار کشید و دوباره به هنر و موسیقی پرداخت.

توصیه های کوین در مورد تمرین و تغذیه:

با ما در جهان اسپرت همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر توصیه های کوین لورون قهرمان بدنسازی جهان به بعضی از سوالات متداول رشته بدنسازی که شاید سوالات ایجاد شده در ذهن شما نیز باشد.

در دوران رژیم معمولا از چه غذاهایی استفاده می کردی؟

کوین : من همیشه در رژیم غذایی خودم از ماهی که اکثرا از نوع فِلاوِر (flower) بود استفاده می کردم. میزان بالای پروتئین موجود در این نوع از ماهی بسیار عالی بود.

به علت روش پخت سریع و آسونش باعث شد تا تبدیل به اولین انتخابم بشه و همچنین در کنار اون، سبزیجات مختلف و کمی برنج قهوه ای هم مصرف می کردم. این وعده ای بود که من اکثر مواقع در طول مدت زمان رژیم خودم میخوردم.

البته که مواد غذایی دیگری هم وجود داشت. که آنها را به همراه ویتامین های مورد نیاز و مکمل های تغذیه ای استفاده می کردم.

غذاهای متدوالت در دوران رژیمت چی بود؟

زمانبندی تمرین برای رشد عضلات
فقط در سه روز وقت تمرین میخوام بازوی حجیمی داشته باشم. توصیه های کوین برای من چیه؟

کوین لورون : اول از همه باید بگم که حتما روزانه ۵ وعده غذا داشته باش. برای تقسیم بندی تمرین عضلات در طول هفته هم پیشنهادم اینه که عضلات سینه و پشت بازو رو یک شنبه، زیربغل و جلوبازو رو چهارشنبه و جمعه رو هم به تمرینات پا و سرشانه اختصاص بدی. یکی از نکات مهم اینه که نباید تمام تمرکزت رو خرج تمرینات بازو کنی و حواست به بقیه عضلات بخصوص پا هم باشه. تو باید حتما تمرینات پا خوبی انجام بدی تا بدنت توان رشد بیشتری کسب کنه. همیشه این موضوع رو هم در نظر داشته باش که در روز تمرین بازو، میزان فشار و نوع تمرینت باید متفاوت باشه تا عضله به چالش کشیده بشه و در نتیجه رشد بیشتری رو شاهد باشی.

من ۳ روز وقت تمرین دارم و میخوام بازوی حجیمی داشته باشم. باید چه کاری انجام بدم؟

شاید به نظرت برای رشد بیشتر عضله دلخواهت بهتر باشه که تعداد روزهای تمرین رو افزایش بدی ولی نکته اساسی اینه که عضلات کوچک که مکمل عضلات بزرگتر هستند در روزهای مختلف تمرینی فشار روشون وجود داره در حالیکه اونها هم به یک زمان کافی برای ریکاوری نیاز دارن. پس حواست باید باشه که عضله هدف در کنار تمرین با فشار مناسب، حتما از استراحت کافی هم برخوردار باشه.

آیا انجام تمرینات هوازی در نوبت صبح باعث تحلیل رفتن عضلات می شود؟

کوین : از نظر من خواب نامناسب و تغذیه اشتباه تنها چیزاییه که باعث تضعیف بافت عضلانی شما میشه . شما باید به تغذیه توجه ویژه ای داشته باشید. تا از شر چربی ها خلاص بشید. تمرینات هوازی باعث تقویت سیستم تنفسی و افزایش میزان سوزاندن کالری میشه.  البته میزان فشار این تمرینات باید از توازن مناسبی با شرایط شما برخوردار باشه و افراط در انجام تمرین نباشه. پیشنهاد من انجام روزانه تمرینات هوازی در نوبت صبح و به مدت زمان ۴۰ تا ۴۵ دقیقه است. در طول روز هم حتما باید به میزان دریافت کالری، کربوهیدرات، چربی و پروتئین دقت کرد. تا بهترین نتیجه ممکن خاصل بشه و داشتن حداقل ۵ الی ۷ وعده غذایی در طول روز رو هم به هیچ وجه فراموش نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *